اطلاع راه های تماس
و مشاوره با وکیل
 
ساعات کاری دفتر
9:00 تا 18:00
مطالب و مقالات حقوقی
تاریخ انتشار: شنبه 01 خرداد 1400
نمونه اظهار نامه اعلام فسخ قرارداد

 نمونه اظهار نامه اعلام فسخ قرارداد

 

 

امتیاز: Article Rating | تعداد بازدید: 25330

 

اظهارنامه اعلام فسخ قرارداد

مشخصات و اقامتگاه اظهارکننده :

شرکت ..... با نمایندگی آقای کامران ... با وکالت ........ به نشانی : تهران.خیابان میرداماد ...... .

موضوع اظهارنامه :

ابلاغ قانونی جهت فسخ قرارداد شماره ... مورخ 1390/12/24 و استرداد وجوه پرداختی و وصول چک های امانی مربوطه.

مشخصات و اقامتگاه مخاطب :

شرکت ... با نمایندگی آقای حسین .... به سمت مدیر عامل به نشانی : تهران.خیابان ولیعصر ...... .

خلاصه اظهارات:

مدیریت عامل شرکت .....

جناب اقای حسین ....

پیرو قرارداد فی ما بین به شماره ... مورخ 1390/12/24 و متعاقباً ارسال نامه شماره ... مورخ 1391/03/27 مبنی بر فسخ قرارداد مطابق ماده 8 قرارداد موصوف، به استناد ماده 156 قانون آیین دادرسی دادگاه های عمومی و انقلاب مدنی بدینوسیله رسماً و قانوناً به اطلاع می رساند : عدم ایفای تعهدات جنابعالی در راستای قرارداد های منعقده و عدم توانمندی حرفه ای راه اندازی نرم افزارهای شبکه در موعد مقرر و عدم رعایت استانداردهای لازمه در نصب تجهیزات توسط آن شرکت ، ضمن ایراد خسارت عمدی مادی و معنوی ناشی از فقدان دانش فنی لازم و خدشه دار نمودن مکتسبه توسط موکلین نزد مشتریان این شرکت را با مشکلات عدیده ای مواجه نموده است.

حال با عنایت به مطالب معنونه و نارضایتی موکلین از عملکرد آن شرکت و همچنین با در نظر گرفتن این مهم که عدم ایفای تعهدات آن شرکت در راستای اجرای قراردادهای مرتبط منجر به ورود ضرر و زیان فراوانی به این شرکت گردیده و با توجه به اینکه در ما نحن فیه، قرارداد فوق الاشعار جاری و عملیاتی نگردیده است، ترتیبی فرمایید ظرف 48 ساعت از تاریخ ابلاغ این اظهارنامه، ضمن رفع موانع بوجود امده و جبران ضرر و زیان وارده به این شرکت نسبت به واریز وجوه پیش پرداخت به مبلغ 64/152/000 ریال و اولین چک پرداختی به شماره .... مورخ 1391/03/24 به مبلغ 32/076/000 ریال به حساب جاری شماره ... نزد بانک .. شعبه میرداماد کد ... اقدام نموده و اصول چک های امانی به شماره های .. سر رسید ...، .. سر رسید ...، سر رسید ...، سر رسید ...، سر رسید ...، سر رسید ...، سر رسید ...، سر رسید ...، سر رسید ...، سر رسید ...،  هر یک به ارزش 22/453/200 ریال جملگی نزد بانک .... شعبه ..... کد ... به این شرکت مسترد گردد.در غیر اینصورت این شرکت ناگزیر به طرح دعاوی حقوقی و کیفری نزد مراجع ذیصلاح قضایی علیه آن شرکت خواهد بود.

ضمناً مطابق مفاد 10 قرارداد مذکور در خصوص تسویه نهایی قرارداد ابهامی متوجه آن شرکت می باشد ريال نسبت به تشکیل کمیسیون متشکل از نمایندگان طرفین و تنظم صورتجلسه در مهلت مقرر اقدام نمایید.

 

ثبت امتیاز
نظرات
در حال حاضر هیچ نظری ثبت نشده است. شما می توانید اولین نفری باشید که نظر می دهید.
ارسال نظر جدید

Website

تصویر امنیتی
کد امنیتی را وارد نمایید: